Nie jesteś zalogowany.

Rezultat szukania

Search results 1-20 of 408.

Wednesday, January 27th 2010, 8:24pm

Autor: Drako1000

Czego słuchasz w tym momencie

nikogo/niczego

Wednesday, January 27th 2010, 8:21pm

Autor: Drako1000

Mam propozycję na nowy quest:)

kijowy ten pomysł i na 100% nie wejdzie

Friday, October 2nd 2009, 6:23am

Autor: Drako1000

Punkty AP

moim zdaniem to dobry pomysł, szczególnie jeżeli by to też działało na dochody z planety jestem za

Monday, July 27th 2009, 11:36am

Autor: Drako1000

Co teraz robisz?

pisze posta w którym pisze : pisze posta w którym pisze

Friday, July 24th 2009, 3:26pm

Autor: Drako1000

Marlboro

9/10 bo fajne cienie

Friday, July 24th 2009, 3:18pm

Autor: Drako1000

Kim zostanę kiedy dorosne ?

Quoted Roman napisał(a) Księdzem ... Nie no żartuje Hmm... O już wiem downhill rider mogłeœ napisać : chcę być księdzem tak jak mój ojciec xd ja to bym chciał zostać takim fajnym menelem co 3 wina w 1 min wypije xd

Sunday, July 5th 2009, 10:09am

Autor: Drako1000

Pokaż swoją twarz!

właœnie nawet nie wiem ile Maro ma lat

Sunday, July 5th 2009, 10:07am

Autor: Drako1000

palneta

zły pomysł jestem na nie

Sunday, July 5th 2009, 10:06am

Autor: Drako1000

sklep

to od przeglšdarki bo wszystkie przedmioty sš wyœwietlane w sklepie od 1 lvl'a

Saturday, July 4th 2009, 4:40pm

Autor: Drako1000

Pokaż swoją twarz!

Quoted Visnia napisał(a) Maro,może Ty byœ się pokozał ?? )) masz rację maro założył temat a sam sie nie ujawnił

Saturday, July 4th 2009, 4:38pm

Autor: Drako1000

Kopalnia złota i delois

Big Ryder nie przesadziłeœ z tymi kopalniami? jeżeli by miało być 100 lvl'i kopalni to już naprawdę do 20 poziomu kopalni można na jakim kolwiek lvl'u a od 200 lvl'a można by było do 100

Thursday, July 2nd 2009, 2:42am

Autor: Drako1000

Same 10

10 wszystkim co napisali w temacie

Thursday, July 2nd 2009, 2:33am

Autor: Drako1000

Sklep

pomysł do bani ja się na takie coœ nie zgadzam

Monday, June 29th 2009, 7:46am

Autor: Drako1000

Za dużo doœwiadczenia

Quoted busTeD napisał(a) powiem tak Znowu nowi gracze miały by lepiej :o to sobie załóż nowe konto

Sunday, June 28th 2009, 1:37pm

Autor: Drako1000

Błšd postów teamu forum

Quoted DaviD napisał(a) U mnie działa . bo maro już poprawił i dlatego jest ok czyli ten temat do zamknięcia

Sunday, June 28th 2009, 9:19am

Autor: Drako1000

Błšd postów teamu forum

CTRL+R nic nie daje i to jest od tego co napisałem ... i nawet w rangach jak wchodziłem to coœ tak spalone było

Saturday, June 27th 2009, 7:54pm

Autor: Drako1000

Błšd postów teamu forum

u mnie nadal jest takie coœ i wiem od czego to jest jest to od tego napisu Traffic-Klau

Thursday, June 25th 2009, 10:42am

Autor: Drako1000

Ziemia za 1000 lat

mi tam sie nie podoba taki szary ponury bryyy

Thursday, June 25th 2009, 10:40am

Autor: Drako1000

Aktywny Wojak

jestem za pomysł spoko

Thursday, June 25th 2009, 10:39am

Autor: Drako1000

Za dużo doœwiadczenia

no lepiej by było jak by się za polowania mniej expa dostawało