Nie jesteś zalogowany.

Dear visitor, welcome to Forum SpaceAdventure. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

1

Friday, January 23rd 2009, 7:16pm

Immunitet

Quoted

kulawy napisał, ale nie na tym forum :D:
wkurza mnie to ze nie moge zrobic sobie immunitetu:D w innych grach "via www" spotykany jest immunitet to znaczy [inni Cie nie moga atakowac, ale rowniez ty nie mozesz atakowac nikogo] bardzo by mi sie to przydalo i tak nikogo nie atakuje tylko co jakis czas klikne te wyrusz:D


Bardzo to popieram :). Mówiłem mu żeby to napisał, ale skoro nie bardzo mu to idzie to sam napisałem, bo bardzo mi się to podoba i na pewno z tego skorzystam, ewentualnie dopiero po wyrównaniu zysków z walk :D choć nie wylkuczone, że wczeœniej.

Drako1000

Beginner

Postów: 3

Skąd?: Żuromin

Zainteresowania: Szkoła:( (szkoda że za niš nie płacš)

2

Friday, January 23rd 2009, 7:21pm

ja też to popieram bo sš takie czasy że mi się nie chce nikogo atakować a po za tym można by było łatwiej uzbierać na coœ

Postów: 0

Skąd?: Gdańsk

Zainteresowania: nic

3

Friday, January 23rd 2009, 7:22pm

chodzi mu pewnie o coœ takiego jak urlop popieram tow 100%
YoYoTo JaM-e-eM



By Havoc

DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

4

Friday, January 23rd 2009, 7:22pm

Zapomniałem dodać ograniczenia, które mogłyby się znaleŸć i w zasadzie powinny, żeby nikt nie wyłšczał immunitetu jak zechce kogoœ zaatakować. Coœ tak jak z urlopem w innych grach :).

Drako1000

Beginner

Postów: 3

Skąd?: Żuromin

Zainteresowania: Szkoła:( (szkoda że za niš nie płacš)

5

Friday, January 23rd 2009, 7:28pm

to pewne że nie można by było wyłšczać i włšczać kiedy się tylko chce i może to by było tylko dla kont premium ? wtedy by było jeszcze większe branie na premium

DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

6

Friday, January 23rd 2009, 7:43pm

Mi się wydaje, że mogłoby być dla wszystkich kont, bo za premium dostaje się więcej paliwa więc można więcej kasy zdobyć, poza tym jak ktoœ kupuje premium to stać go na uranium, więc ma lepszy sprzęt a wtedy to On innych leje... A może czasem ktoœ odchodzi bo go lejš? Jak by nie lali to kto wie, czy kiedyœ póŸniej nie kupił by premium :].

Meem, urlop działa na wszystko, czyli nie możesz wyruszać na poszukiwania, gadać na talkerze itp. To działa tylko na walki :).

Postów: 0

Skąd?: spaceadveture

Zainteresowania: gracz Sa

7

Friday, January 23rd 2009, 10:04pm

noom pomysł dobry

Postów: 0

Skąd?: Polska/Tarnobrzeg

8

Saturday, January 24th 2009, 9:07am

no w sumie niezły pomysł ale jakby każdy sobie wzišł immunitet to np nie było by kogo siekać :) a sš ludzie którzy lubiš walki ^^ Mam mieszane uczucia ;D co do tego pomysłu ^^






Zniosłeœ jajko xP Zniesiesz wszystko ^^

Postów: 0

Skąd?: Gdańsk

Zainteresowania: nic

9

Saturday, January 24th 2009, 9:23am

Np gdzies wyjedziesz no i bierzesz sobie urlop na pare dni i masz spokój
YoYoTo JaM-e-eM



By Havoc

Postów: 0

Skąd?: Polska/Tarnobrzeg

10

Saturday, January 24th 2009, 9:30am

no w sumie tak :] Ale z drugiej strony tak jak powiedziałem :) nie bedzie kogo siekać -.-






Zniosłeœ jajko xP Zniesiesz wszystko ^^

Postów: 0

Skąd?: Gdańsk

Zainteresowania: nic

11

Saturday, January 24th 2009, 9:41am

No ale chyba wszyscy naraz nie wyjada na urlop :P
YoYoTo JaM-e-eM



By Havoc

Postów: 0

Skąd?: Polska/Tarnobrzeg

12

Saturday, January 24th 2009, 9:42am

no dobra :D przekonałeœ mnie ;P jestem na tak ^^






Zniosłeœ jajko xP Zniesiesz wszystko ^^

13

Monday, February 2nd 2009, 6:16pm

urlop jak najbardziej tak!
ale Immunitet to totalny bezsens

ta gra polega na atakowaniu graczy
kto nie ma czasu na gre idzie na urlop
a komu sie nie chce atakowac to niech nie atakuje
ale niech nie zabiera tej mozliwosci innym graczom

SA jest tak ograniczone pole dzialania
dodatkowo wprowadzajac Immunitet ktory kazdy by sobie mogl wlaczyc
to tak samo jak uciac tej grze 1 noge
wtedy by nie chodzila tylko kulala

prponowalbym zebysmy wymyslali cos by urozmaicic czas spedzony przy SA a nie jeszcze bradziej sie cofali w rozwoju gry:/
Lowca zawsze moze stac sie zwierzyna...

This post has been edited 1 times, last edit by "trefl" (Feb 2nd 2009, 6:17pm)


DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

14

Monday, February 2nd 2009, 9:17pm

Quoted

komu sie nie chce atakowac to niech nie atakuje ale niech nie zabiera tej mozliwosci innym graczom


Zakładam, że tš opcję będš włšczać gracze, którzy majš zjechane staty, w ogóle nie lubiš walczyć itp., więc jeœli wtedy za po prostu nie atakowanie będzie się płacić, bo inni nadal mogš Cię atakować, więc coœ takiego się nie opłaca, co może spowodować odejœciem z gry z powodu bezsensownoœci grania, a jeżeli się włšczy immunitet, to nie będzie się miało żadnych konsekwencji prowadzenia bezwalkowego trybu gry, a inni może nie będš mogli Cię atakować, ale przecież każdy tej opcji nie będzie włšczał, więc nie zaważy to na braku potencjalnych ofiar, a tylko doda sens gry pewnym osobom. trzeba robić tak, aby każdy był zadowolony :).

Quoted

SA jest tak ograniczone pole dzialania dodatkowo wprowadzajac Immunitet ktory kazdy by sobie mogl wlaczyc to tak samo jak uciac tej grze 1 noge


każdy tego nie włšczy, bo skoro wielu ludziom walka nie przeszkadza, to nie widzę powodu aby mieli używać tej opcji, ale mogš być, i na pewno sš osoby, które z tego powodu rozmyœlajš odejœcie z gry, a szkoda, bo wszystko pozostałe jest fajne. Nie będzie go też można włšczyć co sekundę wiadomo dlaczego, tylko tak jak z urlopem, musiałaby być to przemyœlana decyzja, bo włšczyć następnym razem albo wyłšczyć możnaby było przypuszczam conajmniej za tydzień. Ograniczenie pola działania jeœli chodzi o samš rozgrywkę dla tych osób atakujšcych jest znikome, przecież nie trzeba wszystkich zmuszać do opcji, które komuœ przeszkadzajš,a rezygnacja z nich nie powinna się wišzać z większymi konsekwencjami. W tym przypadku konsekwencjš byłoby odcięcie Ÿródła dochodu, ale tylko i wyłšcznie z własnej woli.

15

Monday, February 2nd 2009, 10:11pm

piszesz do rzeczy ale temat jest sporny i do przedyskutowania

jezeli chodzi o mnie to strata takiego gracza ktory by chowal sie za Immunitet nie stanowilaby zadnej straty!
ktos kto uzyl by Immunitetu powinien zastanowic sie nad sensem gry online

nie wzieles pod uwage opcji ze na wyzszych poziomach ciezko jest znalesc odpowiednia liczbe graczy do zaatakowania
czesc z tej malej grupy odpada poniewaz nie ma takiego kozaka ktory by nie wtopil zadnej walki
i prosze Cie powiedz mi ilu bys takich ludzi mogl atakowac w chwili obecnej majac 100 lvl?
wyszlo by tak ze mozesz walczyc sam ze soba i pozostaly by Ci wyprawy jakze ekscytujace i porywajace:/

nastawilbym sie raczej na tych co chca grac a nie klikac!


EDIT:
przeczytalem jeszcze razy kilka Twoja wypowiedz i mam tutaj dobry cytat:

"bo inni nadal mogš Cię atakować, więc coœ takiego się nie opłaca, co może spowodować odejœciem z gry z powodu bezsensownoœci grania, a jeżeli się włšczy immunitet, to nie będzie się miało żadnych konsekwencji prowadzenia bezwalkowego trybu gry"

teraz rozumiem Twoje podejscie do sprawy
ale nie rozumiem dlaczego bijesz w niewlasciwym kierunku?

jesli bys to przemyslal i chcial zrobic tak zeby kazdy byl zadowolony to powinienes drogi panie cisnac GM czy admina na to by za ataki na mniejszych poziomem nie dostawalo sie doswiadczenia ani kasy

wtedy kazdy by mial swoje 5 minut
jesli cos sie nie oplaca to poprostu tego sie nie robi...
a immunited nie jest dobry do gier typu online;)
Lowca zawsze moze stac sie zwierzyna...

This post has been edited 2 times, last edit by "trefl" (Feb 2nd 2009, 10:42pm)


patsok

Niezarejestrowany

16

Monday, February 2nd 2009, 10:59pm

ja zamiast immunitetu proponowalbym cos na zasadzie "pomocy" (nie mam pomyslu na nazwe) jeden gracz daje drugiemu graczowi "pomoc", gdy 2 gracz zaakceptuje ja, to bedzie mogl wejsc na konto pierwszego, ale nie za pomoca loginu i hasla, tylko bedzie strona ze sie loguje od razu na jego konto. Obydwaj gracze mogš w każdej chwili skonczyć "pomoc".

17

Monday, February 2nd 2009, 11:11pm

Quoted

patsok napisał(a)
ja zamiast immunitetu proponowalbym cos na zasadzie "pomocy" (nie mam pomyslu na nazwe) jeden gracz daje drugiemu graczowi "pomoc"


heh ta "pomoc" to nic innego jak zastepstwo dobrze znane mi z innych gier a zwlaszcza z gry plemiona.pl
gracze ktorzy nie mieli mozliwoscie wziecia urlopu (moze tez sie trafil ktos z tak dobrym pomyslem jak Twoj) pozostawiali konta ludziom z klanow

dosc czesto bylo tak ze gdy wlasciciel wracal po wypoczynku i logowal sie na swoje konto nie mial juz zbyt wiele do zrobienia poza usunieciem konta:/

mysle ze i w tym przypadku bylby to pomysl skazany na totalna kleske...
Lowca zawsze moze stac sie zwierzyna...

DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

18

Tuesday, February 3rd 2009, 3:06pm

Quoted

ktos kto uzyl by Immunitetu powinien zastanowic sie nad sensem gry online


Walka nie jest jedynym elementem w SA w którym się rywalizuje. Zdarzyć się może, że ktoœ z jakichœ powodów będzie słabszy od innych i bęedzie obrywał częœciej niż inni. Wtedy sam nie będzie miał kogo atakować, ale za to pozostali będš mu zabierali złoto, przez co sytuacja będzie się pogarszać. Włšczajšc immunitet nie traciłoby się złota, więc można by było odbudować sobie statystyki i póŸniej z powrotem wrócić do rywalizacji jeœli to masz na myœli.

Quoted

nie wzieles pod uwage opcji ze na wyzszych poziomach ciezko jest znalesc odpowiednia liczbe graczy do zaatakowania czesc z tej malej grupy odpada poniewaz nie ma takiego kozaka ktory by nie wtopil zadnej walki


Jest już pomysł na forum który ma to zmienić.

Quoted

teraz rozumiem Twoje podejscie do sprawy ale nie rozumiem dlaczego bijesz w niewlasciwym kierunku?


W tym wypadku bez immunitetu nie robić nie opłaca się jeszcze bardziej

Quoted

a immunited nie jest dobry do gier typu onlineWink

Dla Ciebie to niewłaœciwy kierunek, dla mnie odpowiada, mam swoje zdanie na temat gier, i znalazłem rozwišzanie tego problemu.

Quoted

jesli bys to przemyslal i chcial zrobic tak zeby kazdy byl zadowolony to powinienes drogi panie cisnac GM czy admina na to by za ataki na mniejszych poziomem nie dostawalo sie doswiadczenia ani kasy


Jeœli nie podoba Ci się immunitet to załatw to. Fajny pomysł, ale niektórym w tej chwili już nie pomoże.

Quoted

jesli cos sie nie oplaca to poprostu tego sie nie robi...


Jest coœ takiego, jak non pvp

19

Tuesday, February 3rd 2009, 3:25pm

jesli ktos sobie nie radzi z grami pvp to niech gra tak jak pisales non pvp

SA jest typu pvp
wiec albo znalazles sie z niewlasciwej grze albo dokucza Ci brak pomyslow na odbudowanie statystyk

jesli moge Ci pomoc to podpowiem Ci jak mozesz to zrobic zwazywszy na to ze jestes szefem klanu

jesli chcesz uzbierac sobie kase na staty to mozesz to zrobic w niecala godzinke
3 polowania po jakies 5k G to masz juz 15k G
w miedzy czasie robisz 6 wypraw za ktore otrzymasz cos kolo 5k G
razem 20k G wystarcza Ci na wbicie stat

jesli postanowiles uzbierac na nowy statek czy inna droga rzecz to popros ludkow z klanu o ochronki

w grze SA masz jeszcze dodatkowa mozliwosc zbicia swojego doswiadczenia
poprostu walczysz z graczami i przegrywasz z nimi (dezaktywujesz swoj caly sprzet wraz ze statkiem)
za kazda przegrana walke zabiera Ci jakis % expa
powienienes to znac ze swojej dotychczasowej gry

teoretycznie mozesz siedziec na 1 poziomie tydzien miesiac albo rok
i pakujesz se w staty

nie mam nic do Ciebie ale proszei zamknij ten temat bo jest zenujacy

powtorze:
urlopy w grze tak
a immunitet to na wiejskiej w wawie dostaniesz:P
Lowca zawsze moze stac sie zwierzyna...

This post has been edited 1 times, last edit by "trefl" (Feb 3rd 2009, 3:26pm)


DaviD

Właściciel Imperium

Postów: 10

Zainteresowania: Technologia, Architektura, Era kosmiczna :), Avatar ;]

20

Tuesday, February 3rd 2009, 3:37pm

Quoted

wiec albo znalazles sie z niewlasciwej grze albo dokucza Ci brak pomyslow na odbudowanie statystyk


To nie jest mój pomysł, nie zakładałem go dlatego, że mam słabe staty, tylko dlatego, że mi się spodobał a prawdziwy autor nie chciał tego zrobić, jeœli chodzi o odbudowę statystyk, to weŸ pod uwagę, że każdy może zabrać mi po 1.00, 2.000, 3.000 złota a ja nie miał bym kogo atakować, więc zbieranie na cokolwiek mija się z celem.

Quoted

jesli chcesz uzbierac sobie kase na staty to mozesz to zrobic w niecala godzinke 3 polowania po jakies 5k G to masz juz 15k G w miedzy czasie robisz 6 wypraw za ktore otrzymasz cos kolo 5k G razem 20k G wystarcza Ci na wbicie stat


Statystyka kosztuje u mnie 34.000, za polowania dostaję 6.000, 20.000 nie starczy, przez ten czas ktoœ mnie zaatakuje, więc ze 2.000 trzeba odjšć.

Quoted

nie mam nic do Ciebie ale proszei zamknij ten temat bo jest zenujacy


Nie podoba Ci się, nie pisz tyle, mniej więcej połowa jest za immunitetem z tego co zobaczyłem, niech admin powie co myœłi na ten temat, ja tematu zamknšć nie mogę.

I jeszcze jedno: Ostatniš wiadomoœć jakš napisałeœ pisze się na pw :P.

Oceń ten temat